شهيــــدة الحــــب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديــات رمـانسيـه

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

كداب مهما قال.................

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الشهيده
المدير العام
المدير العام
الشهيده

المساهمات : 113

كداب مهما قال................. Empty
مُساهمةموضوع: كداب مهما قال.................   كداب مهما قال................. I_icon_minitimeالأحد يناير 27, 2008 4:34 pm

فى اول يوم بيعجب بيكى ويحاول يلفت نظرك بيسالك لو انتى مثلا فى الكليه هى المحاضرا هتبدأ امتى وهو عمره ما حضر محاضرات اصلا
كدااااااااااااااااااااااااااااب
وتلاقيه اساسا مش من الدفعا وتانى يوم لما بتتكلمو والمفروض ان انتو بقيتو زمايل هيقولك انتى اول حد ارتاحلو وشدنى ومش عارف ليه انتى بالذات
كداااااااااااااااااب
وبعد كام يوم لما الحب بيدخل قلبك بتلاقيه تقل عليكى ولما تساليه ليه مش بتتصل يقولك كنت بذاكر وهو اصلا عمره ما فتحها ماما تعبانه وهى اصلا الله يرحمها او بميت صحه
كدااااااااااااااااااااب
برده ويوم مثلا ما تفتحى معاه موضوع تلاقيه باى طريقه بيخرج منه علشان ما يدكيش الافاده اصلو
كدااااااااااااااب

ويتفق معاكى رايح ف حته وتانى ولا تالت يوم تلاقيه بيقلك رايح المكان الى اتفقت معاكى اروحه وتجرريه ف الكلام تلاقى حاجا تانيا خالص وما تعرفيش اصلا رايح فين اصلو
كداااااااااااااب
وبعد كام يوم لما تتكلمى معاه فى مشروع الارتباط هيقولك استنى عليا انتى عارفا انى بحبك بس الظروف اجيب منين واشتغل فين وطبعا انا فى راى اى شاب لو عايز يشتغل او يحب الشغل ويفكر جديا هيعمل المستحيل حتى لو اتنازل شويه وما اتمرمغش فى تراب الميرى وبرده هيقولك اعمل ايه
كداااااااااااااااااااااب
ولو فرضا الظروف باقت معاه وشجعتيه واتحدد ميعاد كتب الكتاب ممكن يقولك انا اتحبست او اتسرقت او ابويا مات او الفاز الى فى الكوشا جنب العريس مش عجابانى وكلها حجج طبعا
برده كداااااااااب
وفى الاخر يا عينى لو طلع روحك واتجوزتيه بعد ما غيرته الفازا طبعا شوفى كل الكدب هيطلع عليكى انا اتاخرت علشان الشغل كتير ماما كانت تعبانه وودتها للدكتور مع انها ربنا رحمها
كدااااااااااااااب كدااااااااب

وخدى من دا كتير ولما تساله فين مصروف البيت يقلها اسكتى على الى حصلى انا كنت راكب الاتوبيس والمحفظا اتسرقت منى وتخيلى نصبت على ناس ولميت منهم عشره جنيه لحد ما اوصل البيت وطبعا الميهيه تحت البلاطا وهو بس الى يصرف ويتحكم ......
.كدااااااااااااب
ولو فرضا اداكى المصروف يبقى المدير منه لله خصم الحوافز والبدلات وكلو طبعا فشر فى فشر او على المدام التانيا طبعا ............احنا طبعا بنهدى النفوس
mero_love

mero_love

المساهمات : 28

مُساهمةموضوع: رد: كداب مهما قال.................   كداب مهما قال................. I_icon_minitimeالإثنين يناير 28, 2008 3:46 pm

انتى واخده عن الشباب فكرة وحشه جداا
ممكن الكلام دا صح
بس مش كل الشباب زي بعضهم ( في منا الكداب وفي منا الصادق )

بس عموما الموضوع جميل ومزيدا من التقدم شهيدة
BOSY CAT

BOSY CAT

المساهمات : 65

مُساهمةموضوع: رد: كداب مهما قال.................   كداب مهما قال................. I_icon_minitimeالإثنين فبراير 04, 2008 12:31 pm

بجد بجد كلامك مظبوط جدا يا شهيده والشباب
كلها كته وحشين خالص وكدابين واسطوانتهم كلها واحده
والمفروض علشان احنا عارفين الكلام ته
منصدقش اى شاب
انا عن نفسى اى حد يقولى بحبك او انا معجب بيكى بقول عليه كداب على طووووول
نور العمر

نور العمر

المساهمات : 83

مُساهمةموضوع: رد: كداب مهما قال.................   كداب مهما قال................. I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 05, 2008 4:19 pm

كلام صحيح ميه ميه
وبجد فعلا كدابيييين اخر حاجه

كداب مهما قال.................
صفحة 1 من اصل 1